Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kamer schoonhoven gezocht! per 01-08-09

  • Caitlin

    Hallo,

    Volgend jaar ga ik naar de vakschool de juweliersopleiding doen.

    ik heb er al heel veel zin in alleen moet er wel voor mij op dat moment een leuke kamer beschikbaar zijn.

    nu ben ik op zoek eigenlijk naar een kamer die rond 22-06-09 beschikbaar is.

    Waarschijnlijk is het voor veel verhuurders moeilijk om te zeggen of er dan een kamer vrij is maar ik zou heel graag op de hoogte gehouden willen worden.

    Ik kom uit drenthe en dus ben ik wel verplicht op kamers te gaan.

    ik zou het super vinden om met andere gezellige meiden in een studentenhuis te zitten.

    misschien is er een wachtlijst of de mogelijkheid om kamers te gaan bekijken alle hulp van buitenaf zou super zijn.

    Alvast bedankt,

    Caitlin Thiewes

  • Herald

    Hallo Caitlin,

    Wij hebben per 1 april 2 kamer (325 p. st.) te huur voor vakschoolstudenten. Eigen keuken en badkamer. Kamers in oude boerderij op fietsafstand van Schoonhoven.

  • Adrie en Ina Brands/vd Duin

    KAMER TE HUUR, 06/40457694

    Lopikerhof 9, Schoonhoven.

    Prachtige kamer in een van de mooiste plekjes in Schoonhoven. Kleine schalig villawijkje, nabij het centrum (2 min) en bushaltes (1min). Voorzien van balkon en rolluiken. Tevens aanwezig, koelkast, magnetron en wasgelegenheid. Uitermate geschikt voor een beginnende vakscholierstudent(e)

    Over de kamer

    Lokatie: Lopikerhof, Schoonhoven

    Huurprijs: € 300 kale huur +

    € 50 gas/water/licht

    € 350 per maand

    Oppervlakte: 14 m2

    Beschikbaar vanaf: 1-5-2009 voor onbepaalde tijd

    Soort woonruimte: kamer

    Huisgenoten: 2

    Geslacht huisgenoten: gemengd

    Toilet: gedeeld

    Keuken: gedeeld

    Douche: gedeeld

    Onderhoudsstaat: uitstekend

    Gemeubileerd: ja

    Woonkamer: geen

    Internet aanwezig: ja

    Inschrijven OK? ja

    Gezochte huurder

    Geschikt voor: 1 persoon

    Geslacht: onbelangrijk

    Min. leeftijd: 16 jr.

    Max. leeftijd: 25 jr.

    Roken OK? nee

    Huisdieren OK? nee

    Status: student

  • Ilse de Vries

    Hoi,

    Ik zag uw berichtje dat u een kamer verhuurd in Schoonhoven. Voor komend schooljaar ben ik op zoek naar een kamer. Bent u nog op zoek naar iemand die de kamer wil huren of is hij al verhuurd? Is het ook mogelijk om de kamer te komen bekijken? Ik zag er ook bij staan dat huisdieren niet zijn toegestaan, geld dat voor alle huisdieren? Ik heb namelijk een konijntje en die wil ik niet zomaar ergens dumpen, ik ben toch verantwoordelijk voor het beestje vind ik, dus ik ben wel op zoek naar een kamer waar het geen probleem is dat mn konijn kan meeverhuizen.

    Alvast bedankt.

    m.v.g.,

    Ilse de Vries

  • dave

    ik heb een heel huis te huur waarvan door twee studenten gebruik gemaakt mag worden.

    internet aanwezig. ik vraag voor een nette student 350 euro alles inclusief.

    verder mag alles gebruikt worden zoals woonkamer enz enz.

    alles moet wel schoon en heel blijven en vraag daar wel een borgsom voor.

    reacties davidbrand10@hotmail.com

  • Kees

    om volledig op de hoogte te blijven van ons aanbod ga dan regelmatig op de site van www.jokekamers.nl kijken.

    gr Kees

  • Megan Young

    Hallo,

    Mijn naam is Megan ik kom uit Huizen en wil dit jaar beginnen op de vakschool in Schoonhoven.

    Op het moment ben ik opzoek voor een kamer voor ongeveer begin de maand Juli, 2010. Als er in die periode kamers vrij komen zou ik daar graag op de hoogte van willen zijn. Voor enige suggesties hoor ik het graag.

    Alvast bedankt,

    Megan

  • hemile4now

    Hallo Ilse,

    Ik heb een kamer te huur en ook plek voor een konijntje.

    hemile4now at yahoo.com

  • Jasper Lijfering

    Ik ben Jasper 17 jaar uit en kom uit Amsterdam. Volgend jaar ga ik de juweliersopleiding doen in Schoonhoven en ben daarom opzoek naar een kamer want ik kan niet elke dag heen en weer rijden. Het liefst een kamer gelegen in of bij het oude centrum van Schoonhoven. Alvast bedankt. :)-D

  • iris de Jong

    Mijn kamer komt per maart 2011 vrij!

    €185,- per maand (Incl gas/water/licht/tv) 22 m². plus inbouwkast.

    Midden in het centrum van @Schoonhoven. Achterkant huis uitkijk op de Lek, voorkant op de bootjes in de haven en kijk op de winkelstraat. Eigen wasbak, badkamer en keuken met 2 andere studentes van de Vakschool Schoonhoven gedeeld. Leuke sfeervolle kamer, heb er met heel veel plezier gewoond.

    Zoals veel kamers in Schoonhoven de huisregel dat je er in het weekeind niet mag zijn, maar mag soms wel, ik blijf 1x per 1,5 maand en dat is geen probleem.

    Intresse? Mail iris.m.de.jong@gmail.com