Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vacature productiemedewerkers, orderpickers en stickeraars voor langere periode

• Yellow Lane Recruitment

Voor een opdrachtgever in Bodegraven zijn wij op zoek naar kandidaten die voor langere periode een functie als Productiemedewerker, Stickeraar of Orderpicker willen vervullen. Als je naar volle tevredenheid functioneert zou het een vaste baan kunnen worden.

De werkzaamheden bestaan uit:

Werkzaamheden voor de Productiemedewerkers:

• Het kruiden van het vlees.

• Het op schaaltjes plaatsen van vlees.

• Het verpakken van het vlees, deels machinaal en deels handmatig.

Bij het bovenstaande werk komt overigens geen bloederig aan te pas. In verband met de koude omgeving zorgt de opdrachtgever voor bedrijfskleding welke bestaat uit thermokleding zoals handschoenen, schorten, schoenen en haarnetjes.

Werkzaamheden voor de Orderpickers:

• Bestellingen van klanten klaarzetten en zorgen dat hetgeen wat besteld is precies in de krat zit.

• Het tillen van kratten.

Werkzaamheden voor de Stickeraar:

• Het prijzen van producten die verpakt zijn.

• Het controleren van voorgeprijsde artikelen.

Functie-eisen:

• Bij voorkeur relevante werkervaring.

• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

• Een gezondheidsverklaring afgegeven door een arts.

Spreekt 1 van deze functies je aan, neem dan contact op met een van onze medewerkers op telefoonnummer 0172-473988 of stuur je cv met motivatie naar info@yellowlane.nl.

Yellow Lane Recruitment

Cornelis Geellaan 43 in Alphen aan den Rijn

• Petra

Geachte heer mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik reageeren op de functie van stickeraar. Ik ben per direct beschikbaar.Ik ben 39 jaar en heb ervaring in produktiewerk en in kwekerijen.Mijn woonplaats is Gouda. Wilt u meer weten? neem dan contact op met mij via email.

Met vriendelijke groeten,

• Jolien Blitz

het lijkt me heel erg leuk om voor u te weken, al het bovengenoemde spreekt me wel erg aan. ik ben altijd beschikbaar en werk snel, ben gemotiveerd en werk graag. ik hoop spoedig van u te vernemen via mijn emailadres. met vriendelijke groet, Jolien Blitz