Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tijdelijke woonruimte in Berkenwoude aangeboden

  • maureen van gemert

    Per direct kan ik woonruimte aanbieden in Berkenwoude,

    een eengezinswoning, tegen lage maandlasten, 67 euro excl. g/w/l.

    per direct te betrekken.

    De woning is bedoeld voor werkenden/ en of studerenden, 20+.

  • bertus

    Goedendag,

    Ik zag dat u een woning te huur heeft, is deze nog steeds beschikbaar en gemeubileerd?

    Wij (man,vrouw en kind van anderhalf jaar) zoeken namelijk een tijdelijk verblijf tussen van het verkopen van onze woning en het betrekken van de nieuwe.

    Het betreft de periode half juli tot en met september.

    Met vriendelijke groet,

    Bertus naagen

    tel. na 18.00 uur 0182-584445

  • James

    Hello my name is James Caban. I am looking for a place to live for 3 to 6months. I am a former United States Marine so I am very clean and respectful. I am coming to Amsterdam the end of February for work and to see how I like Amsterdam to maybe in the future move for good there. I really hope to find a place that is safe for me to be able to relax in with the basics that I will need. My needs are a place where I can cook my own meals and save food. A clean place for me to to wash up daily. Last is a relaxing area for me to sleep and unwind. I hope you can help me find such a place.

    Sincerely,

    James T. A. Caban

    06-39228505

    GOD bless and take care!!!

  • wally

    Hoi Maureen, ik hoop dat dit berichtje jou bereikt. Ik denk nog best vaak aan je

    Zou echt dolgraag weer contact met je willen Gezellig een keer wat drinken of zo. Heb wel eens geprobeerd je te vinden online, steeds zonder succes jammer genoeg. Nou ik ga afronden. Miss tot snel. En anders zoek ik niet hard genoeg.. Whahahaa xx

    Mijn mail is wallypsv33@hotmail.com